Thanks For Viewing My Blog =)

Wednesday, June 22, 2016

Deko Hostel yang Unik!


Here’s something menarik yang saya jumpa masa zaman study kat U dulu.
 Masa diploma memang saya dapat hostel, tapi bila Degree memang stay luar je.. Tapi ada je student lain yang dapat hostel.

Dan masa saya ke salah satu dorm diorang sebab nak discuss pasal group presentation……


What I found was sooooo interesting.

Tak tau lah saya sorang je yang rasa benda ni menarik atau ni sememangnya menarik..

Yang pastinya, saya jakun jap lah..







Jakun dengan keunikan dan kreativiti ahli dorm ni..
Diorang bukan je kemas dari segi kebersihan..

Tapi yang menariknya, diorang siap ada tema dalam dorm dorang!


Tema Musik!

Tak caya tengoklah




Carta Organisasi jadi senarai ‘Production Crews’


Jadual tugas atau ‘duty roaster’ jadi Jadual Shooting






Setiap bilik jadi syarikat rakaman








Ruang study tiap penghuni siap dengan nama dan diselit unsur nama artis. 

Cool and creative!



Memang menarik tertariklah tengok tema dorm dorang ni.. mesti dorang boleh menang dorm tercantik.. ke memang semua dorm pon macam ni? Rasa macam nak usha semua dorm lak! Huhu. 

Dorm korang ada macam ni tak? 
Ke saya sorang je yang noob dan jakun tak penah tau benda ni memang biasa kat hostel?


Blog Widget by LinkWithin