Thanks For Viewing My Blog =)

Thursday, May 20, 2010

Demam Adamaya




Ye..ye.. saya tahu.. sangat lame and outdated..
drama bersiri Adamaya di TV3 dah lama habis tapi aku ni baru nak demam adamaya..


Bukan ape, saya bukan dapat ikot cerita ni sebab masa ni saya masih di Uitm.. dan memang adaaa la sangat tv kat sana.. plus, elia ni memang rajinnn sangat nak turun dining untung nak tengok Adamaya ni kann.. memang takk laa..

Memandangkan sekarang ni Elia dah jadi penunggu rumah ni(tapi comel sikit la dari penunggu gunung raya tu) - asyik duduk betapa kat rumah je tak keluar kemana-mana, apa lagi?? online je la..

Semenjak jadi nanny jadi my baby hana, bila malam baru betul-betul lapang. Online, tenet laju, maka ber-Adamaya la saya.. gi lak link TV3 dan tengok cerita ni dari episod pertama. memang best la cite ni.. sampai demam-demam saya dibuatnya.

Kenapa saya kata saya demam Adamaya?


1. Semalam jadi zombie sebab tak tidur angkara tengok back-to-back episode or Adamaya. lepas tu bila pagi tu kepala menjadi kepeningan(ada ke ayat tu?) tapi tak boleh tidur sebab nak jaga hana. nasib kau la Elia.. sape suh tak sabar-sabar?

2. Bila ada kesempatan je, bila Hana tidur ke.. terus dengan gelojohnya buka lappy sambung tengok Adamaya.




3. Mula ada crush dengan Sein(Adam) padahal dulu suam-suam kuku je.. tiba-tiba rasa dia hensem dan bertuah btol bini dia, Nana tu..padahal dia berlakon je kot. belum tentu betul-betul dia ngah bina dia camtu kan. ntah2 lebih lagi..waaaa!! T_T




4. Tiba-tiba menjadi obses dengan Amani, anak Maya&Adam atau nama sebenar Mia Sara yang ciut miut dan comel lotey tu..geram nak cubit2 pipi dia.saya siap g facebook dia upload banyak2 pic si comel ni. simpan dalam laptop, nanti if saya kawin dan mengandung nak tengok pic dia hari2.. nanti mana tau dapat anak cam muka dia.. haa.. boleh??




5. Bila gayut dengan bf, Incik Apex tercinta je borak pasal Adamaya.

Jejariruncing: Eii.. geram btol la i bile tengok si Dani tu.. gile meroyankan si Maya tu.. Maya tu pon satu, Adam sikit punye baik dia leh nak layan gak ngn si Dani gile tu..

Incik Apex : Tu la.. Dani tu dah ada anak bini pon nak terkejar-kejarkan Maya tu.. Kesian kat Adam.

Jejariruncing: Tau xpe. Adam tu punya la baik layan maya cam princess. Adam tu dah macam u la b. Sweet and romantic(hehe..kembang idung dia)


Incik Apex: ishkk... takde la..i biasa-biasa je yunk. tapi memang kalau leh i nak jadi cam Adam tu..

Jejariruncing : tp kan..cite tu dah cam kisah kite pon ada.. td si N***** tu call. Dah setahun lebih kot i break ngan dia. tp dok meng-gila talak lagi.. tu pon dah cam si Dani dah perangai..rimas tul!

Incik Apex : haa.. tu la pasal.. jangan u jadi cam si Maya pulak!!

Jadi..

Adakah Elia akan jadi seperti Maya? Apakah "Adam" akan menerimanya atau sebaliknya?? saksikan dalam drama bersiri baru "FahmiElia"(haha..nak tiru macam AdaMaya jugak!!)

2 comments:

Anonymous said...

kelakO la kaq elia nie.. tpi lau nk bt cte cm adamaya tu pOn k gak.. msti bes kn.. due2 sweet elia n mia..

kEt TLe said...

last2 ape jd kan kak..sy pon da xupdate blog sal boipren ag..pape pon,hope akak kuat !!

Blog Widget by LinkWithin