Thanks For Viewing My Blog =)

Sunday, November 29, 2009

Hasil aku jadi pusaka seseorang

Baru tadi aku perasan kat chatbox ku dimana kawan baik aku time sekolah menengah ada taip something, Kama atau Marya hana. Kitorang memang rapat masa aku sekolah kat Taman Keramat. Dari form 1 sampai form 4 memang aku sekolah kat Aminuddin Baki. tapi bila form 5 aku pindah Taman Keramat. senang sket nak g sekolah. jalan kaki je.


:: Xnak buruk pulak lukisan aku ni kan ::

So masa aku masuk sekolah tu. Dia pon baru masuk balik. sebelum ni dia kat sek teknik. So kitorang sama2 freshie la. Masa kat kelas duduk sebelah. plus kemana pon asyik berdua je. Even kita xkenal lama but we seems so close kan?



Marya ni masa time sekolah kire brutal abes la.. aku lak cam lemah longlai. lembek je. dia slalu back up aku. time rehat slalu dia yang belikan aku makanan. i just give her the money and she'll buy for me. ye la.. aku ni dah la kecik je. suara cam dengar xdengar je. so nak bergelut, berebut terpekik terlolong nak beli makanan kat kantin tu memang payah la. So si marya ni la yang baik hati tolong belikan makanan setiap kali recess. cayalah marya!!



::Ha..tak ke aku yg paling kecik tu? ::




Ok.. berbalik pada cerita chatbox tadi. dia suh aku check entry dia. so aku pon tengok la entry yang dimaksudkan. ada barang yang dia masih simpan. hasil kerjaku.




:: Haha.. aku memang suke lukisan ni ::




:: Masa ni kitorang lepak satu kelas kat NZ..::

9 comments:

paraxixth said...

??? comey..

hisham said...

very talented;;;keep it up..

Elia Si Jejariruncing said...

haa.. tq..tq..teng kayu!!

Syima Syaz said...

sek keramat?/??
syazwan kate sekolah samseng....erk...utk lelaki je..pompuan dia comel2...hehehehe

Elia Si Jejariruncing said...

syima: hurm.. tu i xbrani nk komen la.. i sek stu pon sethn je.. so i dont really know the student..

Marya Hana said...

kah3. sampai skang pon aku brutal.hoho. dak2 kate aku anak monyet la. ketua peranjau la.
hampeh tol. ape2 pon.. hdop mst diteruskan!! haha.

Ujang9897 said...

member baik rupanya korg

Deela said...

cantik lukisan :)

Nad'Nadia said...

ohhh elia sek taman keramat ek?spm tahun apa?
Coz nad pun disitu tp senior kot..spm 2000

Blog Widget by LinkWithin